woensdag 6 september 2017

Nieuws van woensdag 6 september 2017


Het AD meldt dat Vincent Madern geen deel meer uitmaakt van de selectie van FC  's-Gravenzande. Hij was door de komst van doelman Max Verkade niet langer meer de 2e keeper van de selectie van de hoofdklasser.  Danny Koning is ook onder trainer Richard Elzinga ook weer 1e keus onder de lat.


Mandy v.d. Berg heeft via haar agentschap laten weten dat zij voorlopig niet beschikbaar is voor het Nederlands elftal.  Dit besluit heeft natuurlijk alles te maken met de onverwachtse en teleurstellende rol die de Naaldwijkse tijdens het EK mocht spelen.
Dit is de verklaring:
Het was een moeilijk maar zorgvuldig en weloverwogen besluit. Negentig-voudig International en aanvoerder Mandy van den Berg neemt na het succesvolle EK een break.

“Voor mij persoonlijk is het een erg dubbele zomer geweest. Ik heb genoten van het succes, de fans, genoten van de prestaties die we samen hebben neergezet en de Europese titel die we in eigen land hebben gewonnen. Ik heb het ook erg zwaar gehad met de persoonlijke onverwachte teleurstelling en de manier waarop dit is gebeurd die ik tijdens het toernooi te verwerken kreeg. Die teleurstelling en pijn van toen zit nog diep en moet ik eerst een plek geven. Ik vind altijd dat je dingen moet doen en keuzes moet maken in het leven waar je gelukkig van wordt. Mogen spelen voor mijn land is dat voor mij altijd geweest, maar ik heb nu tijd nodig om dit te verwerken”, aldus Mandy van den Berg.
Mandy kiest op dit moment voor een rustige periode waar zij zich volledig kan focussen en richten op haar prestaties bij haar club Reading FC. De bondscoach, overige staf en haar teamgenoten heeft zij reeds geïnformeerd. De trotse aanvoerder bedankt iedereen voor alle support en allen die haar ook de afgelopen periode persoonlijk gesteund hebben. Hoe lang zij nodig heeft om dit te verwerken en een plek te geven zal de tijd leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten