dinsdag 14 maart 2017

Nieuws van dinsdag 14 maart 2017


De zondagtak van VELO heeft voor volgend seizoen een nieuwe/extra spits. Jeffrey Beukenholdt keert terug in Wateringen na een avontuur bij ARC en Rijnvogels.

Excelsior M. beschikt volgend seizoen over aanvaller Gerwin Lake. Hij kwam tot januari van dit jaar uit voor Jong FC Dordrecht. Inmiddels is hij weer actief bij zijn oude club Oude Maas.

Rob Meppelink vertrekt bij ADO Den Haag. De 51-jarige Westlander was de afgelopen drie jaar Hoofd Jeugdopleiding bij de club. Een functie die hij bij de start van zijn dienstverband, in maart 2014, combineerde met de functie van Technisch Manager. Vanaf het seizoen 2015/2016 was Meppelink fulltime verantwoordelijk voor de jeugdopleiding.
Meppelink gaf de afgelopen jaren de opleiding letterlijk een ander gezicht. Hij was een van de stuwende krachten achter de realisatie van de nieuwbouw van de opleiding. Voor hem is het vertrek een weloverwogen besluit. "Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging", vertelt de man die ook twee keer hoofdtrainer van ADO Den Haag is geweest. "Ik ben meer een bouwer dan een bewaker van een ingezet proces. Ik heb het gevoel dat ik een goede en complete opleiding achterlaat. Ik wil mijn opgedane ervaringen graag weer eens op een ander vlak inzetten. (bron site ADO DH.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten